Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» обмін / повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов за кольором, формою, розміром або з інших причин не може використовуватися).

Правила повернення (обміну) товарів:

  1. Повернути можливо тільки товар належної якості: повна комплектація, включаючи упаковку зі штрих-кодом, ярлики, етикетки; відсутність слідів експлуатації, забруднень, плям, запахів парфумів.
  2. Обміну і поверненню не підлягають:
    • вироби, які були виготовлений з урахуванням індивідуальних побажань або були змінені за бажанням замовника (вшиті, вкорочені тощо);
    • вироби, що були в експлуатації;
    • вироби, що були в хімчистці, або після прання;
    • вироби, в яких були зрізані бирки та етикетки;
    • вироби, що були використані для фото/відео-зйомок;
    • боді, купальники, білизна;
    • аксесуари для волосся, головні убори;
    • ювелірні вироби;
    • подарункові сертифікати.
  3. Заповнений бланк заяви на повернення (обмін) вкладіть у посилку з товарами до повернення- це обов'язкова умова повернення (обміну). Без заяви повернення не здійснюється. Всі пункти заяви необхідно заповнити. Надання достовірних даних Клієнтом в Заяві прискорить процедуру виплати грошових коштів.
  4. Доставка повернення товару проводиться за рахунок покупця. У разі, якщо буде встановлено, що повернення відбулося з вини інтернет-магазину, ми компенсуємо суму доставки посилки з поверненням. Повернення, відправлені за рахунок інтернет-магазину, не будуть прийняті. Звертаємо Вашу увагу, що речі повинні відправлятися простими посилками за рахунок покупця. Претензії по товару, повернутого іншим видом поштового відправлення, не приймаються.
  5. Якщо ви здійснюєте обмін товару на ту ж модель (той же артикул товару), обмін здійснюється без доплати, незалежно від зміни ціни на даний товар на сайті інтернет-магазину.

При поверненні або обміні товару, вартість доставки та витрати з пересилання Замовлення не відшкодовуються.

Щоб оформити повернення:

  1. Зв'яжіться з менеджером магазину. Повідомте про бажання повернути або обміняти товар.
  2. Менеджер повідомить Вам куди і яким чином потрібно відправити товари, які Ви хочете повернути.
  3. Після отримання та перевірки Вашої посилки, ми переведемо Ваші кошти зручним для Вас способом або відправимо товар на обмін.